poniedziałek, 21 października 2013

{37} Ariana Grande



Witajcie! Dziś mam dla was bardzo dobrą wiadomość aczkolwiek nasz blog został nominowany do bloga miesiąca Październik na http://chermid.neth.pl/ gdzie serdecznie zapraszam! Dalej, dziś notka z Ari, bo dawno jej nie było i ogółem ją kocham. Dobrze przejdźmy już do notki:

BIERZESZ? PISZ!


Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika

nagłówek

6 komentarzy:

  1. pobieram kilka ikon, śliczne są ;3 ja też kocham Ari ♥
    już zagłosowałam na shoyse ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. omnomnomnomnom < 3 boska notka *o* // http://lovate.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. nagłówek jest fantastyczny .. zagłosowałam na ciebie na chermid ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak robisz, że wszystko jest tak świetne? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna notka, zagłosowałam na ciebie na chermid :D

    OdpowiedzUsuń