niedziela, 6 października 2013

{27}. Jennifer Lawrence

 
(c)jenslawrence.tumblr.com
Cześć. Co tam u Was ? Już koniec weekendu ; // Jakoś dzisiejsza notka taka przeciętna mi się wydaje, ale mam nadzieje ,że komuś się spodoba. Dziękuje, że miłe przyjęcie w zeszłej notce, jestem zadowolona.
Od paru tygodni mam manie na temat, oglądania tumblr, zazwyczaj z gifami I dzisiaj polecam Wam oto takiego tumblra : http://jenslawrence.tumblr.com
W nn może dodam Ellie Goulding. Trzymajcie się, Narson.

  
  
  
  
  
  
  
  
bierzesz ? - pisz !













5 komentarzy:

  1. są śliczne <3
    wydaje mi się, że niektóre są lekko spłaszczone, jednak mogę się mylić..

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna Notka : ) // ROLLIN.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne, pobieram ♥ // baszulkowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobieram ostatnie /// xoxo Love ya

    OdpowiedzUsuń