środa, 2 października 2013

{25} Miley Cyrus


Cześć. Jestem Magda, i będę współlokatorką na tym blogu z Kelsey. Bardzo z tego powodu się cieszę, i mam nadzieje ,że miło mnie tutaj przyjmiecie. Mam jeszcze bloga : douceur-flamme.blogspot.com, wiem dawno nie było notki, ale szkoła itd. Co tam u Was? W piątek mam wielki rajd integracyjny, wycieczka zapowiada się fajnie. ; ) Na początek przygotowałam Miley, skromnie ,ale jest, Koloryzacja mi się bardzo podoba, a jest robiona w photofiltre. ; ) Następną notkę ,może podam z Candice albo Jennifer. Jeszcze nie wiem kiedy dodam notkę może w piątek. Narson.

  
  
  
   
   
 \ 
   
   
   
bierzesz? pisz!

5 komentarzy:

  1. super notka , fajna akcja chociaż nie przepadam za Miley , wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! powodzenia na shoyse <3

    OdpowiedzUsuń
  3. omb! genialne ikonki ♥ aż szkoda że mi się nie przydadzą ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam uwielbiam uwielbiam *_* . // latros

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobrałam te śliczne aveczki. : D || http://candy-graphic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń