sobota, 12 października 2013

{32} Ariana Grande, Victoria Justice, Miranda Cosgrove

 
Kocham ich ! < 3
Cześć. Dawno nie dodawałam tutaj notki, ale jakoś tak, szkoła dała się we znaki i nie miałam czasu. Postarałam się i powstała ta notka, zauważyłam, że Kelsey dodaje więcej osób w notce, więc postanowiłam, że też będę tak robić. Dzisiejsza notka myślę, że wyszła ok, i mamy nową współlokatorkę, na blogu i wykonuje śliczną grafikę. Czuję, że jestem w tyle będę robić wszystko, żeby moim pracom nic nie brakowało ; )
Jutro 14 Maraton biegaczy w Poznaniu, nie mogę się doczekać (nie, żebym biegła), mój brat biegnie i nie mogę się doczekać, aby mu kibicować. Ta atmosfera, coś pięknego <3 W nn, może dodam Cher Lloyd, Lane, Demi, jeszcze zobaczę, możecie pisać swoje propozycje, liczę na Was ; ) To to by było na tyle. Narson.
   
   
     
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Bierzesz ? - Pisz !

13 komentarzy:

  1. cuudne ikony <3 najlepsze są chyba z victorią.
    + piękny szablon!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne ikony ♥ szablon boski *.* || http://weatles.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. wzięłam kilka z arianą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna ta notka<3//melfin.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna! :)
    Mam pewnie propozycje/swoje uwagi:
    -może nie dodawaj notki tego samego dnia, co inna autorka, bo może być ona (poprzednia notka) pominięta,
    -popracuj nad interpunkcją, bo trochę wkurzające jest, gdy dajesz spację i dopiero potem przecinek + przed "i" nie stawia się przecinów, chyba, że powtarzasz to "i" kilkakrotnie...
    To tylko moje uwagi, aby twoja notka była staranniejsza (nie mam na celu urażenie Cię).
    Tyle z mojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dziękuje za Twoje zdanie, ale ja nie stawiam przecinków przez ''i'', i spacji przed przecinkiem nie daje. Dobrze, że wyraziłaś swoje zdanie, ale chyba te uwagi,które mi postawiłaś są nie trafione ; )

      Usuń
    2. Przykro mi, że nie potrafiliaś przyjąć mojej uwagi i się do niej przyznać. Wyraźnie widziałam te błędy, inaczej bym o nich nie pisala, a to, że poprawilas błędy, a potem dopiero mi odpisalas, to nie jest moja wina...
      Chezy

      Usuń
    3. O niee ! Chyba żartujesz, po co bym miała to robić. Niczego nie poprawiałam ! Nie wmawiaj mi czegoś czego nie zrobiłam. Ja cenię ,że napisałaś uwagę, ale no kurczę, nie wiem może chodziło Ci o coś innego, a inaczej to napisałaś. Następnym razem, zastanów się co piszesz. Tyle z mojej strony.

      Usuń
    4. Zastanowilam sie, poza tym w tym komentarzu zrobiłaś dokładnie to samo... Chezy

      Usuń
  6. Hej, z racji tego, że miałaś mnie w obserwowanych blogach chciałabym Ci zakomunikować, że blog ESANSH, zmienia swoją domenę na http://cuddle.blog.onet.pl/ MAM NADZIEJĘ, ŻE NADAL ZE MNĄ ZOSTANIESZ I DODASZ MI WSPARCIA! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakość jest straszna.. zdjęcia są nie wyraźne, popracuj nad lepszą jakością, bo bloga masz świetnego pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń