wtorek, 19 listopada 2013

{50} There were nights when I was doubting myself, but you kept my heart from falling.


Witajcie, dziś jest dość jubileuszowy dzień iż na SHOYSE pojawiła się 50 notka! Chciałam jeszcze podziękować każdemu z osobna za wchodzenie i komentowanie, to wiele dla mnie znaczy, bez was nie doszłabym tak daleko! Jeszcze raz dziękuję. Przejdę już do notki :
Ikonki ode mnie:

{Edit z 19.11.2013- Chciałabym przeprosić że tak późno daję tę notkę ale mam problemy z laptopem (czym wynika to że nie wiem kiedy pojawi się następna notka, bo na tym nie mam ap) i nie miałałam kiedy, jeszcze raz przepraszam!}

GrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafika

















GrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafikaGrafika

Nagłówki od Nelly z florar-paradis : 
 
 


Nagłówki ode mnie:Grafika Grafika
Grafika Grafika
Grafika

akcje :





ikonki od Chezy z amdey <3 :

  
  
  
  
  
  
  
  

polecam:

  
  
  
  

12 komentarzy:

  1. śliczna notka, pb akcje<3 || http://vermentine.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest cudowne!! Pobieram masę ikonek i psd <3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna notka : ) pobieram akcje // movix

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko jest niesamowite, gratuluję 50 notki! <3 pobrałam akcje.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna notka, po prostu brak słów *.* gratuluję dotrwania do 50 notki ;)
    pobieram akcje i ikonki ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Leje z tego ze masz blad w nazwie swojego bloga w swoim naglowku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHA BOŻE BEKA HAHAHAHAHAHAHAHA, KOCHAM CIĘ, HAHAHAHHAHHAHAHHAHHAHAHAHA. najgorsze jest to że nie mogę tego zmienić bo nie mam ap c:

      Usuń
    2. nie no spoko xd ale notka zajebista :)

      Usuń
  7. Świetna notka, pobieram ikonki i akcje :) // DARMEn

    OdpowiedzUsuń
  8. pobieram nagłówek z gomez

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobieram pierwszą koloryzację.

    OdpowiedzUsuń